divendres, 30 de maig del 2008

Fins sempre!


Una Gran persona en ha deixat el 28 de maig en l'Hospital Clínic de Barcelona Sebastià Salellas, Nascut fa 59 anys a Viladamat, el lletrat es va fer molt popular per la seva actitud humanista, i això amb la defensa dels independentistes detinguts pel jutge Garzón en 1992, la dels immigrats de l'operació Estany, acusats de pertànyer a una cèl·lula terrorista islàmica, i per la seva llarga i espessa barba, gairebé tan gran com el seu humanisme i simpatia.

Avui ha sigut el dia del seu enterrament, amb les persones que han assistit al funeral ja es deia tot, hi havia dels politics, jutges, advocats, personalitats del mon social.... mes importants a Catalunya a les persones mes humils i normals d’aquest poble, aquest ventall reflecteix la humilitat d’en Salellas i el seu compromís amb la lluita social i la justícia de veritat.

No tinc mes paraules per descriure la meva tristesa per aquesta gran perduda, no mes ho puc expressar amb llàgrimes i el meu més sentit condol per la pèrdua d’un pare, a la seva família i amics.

Tots resarem per tu, alguns a Jesús altres a Alah ..... amb el desig de que estes on estès ara, t’agraïm tot lo que has fet i deixat pels que mes et necessitaven.

Fins sempre!

2 comentaris:

zel ha dit...

Era del meu poble, noi i ja vaig fer el meu comentari al blog, també, el trobare, a faltar, emblemàtic i al costat de qui tocava!

Estela ha dit...

llàstima una perdua tal ja que no hi ha gaires persones tan implicades en una causa justa,